sâmbătă, 5 decembrie 2009

Leapsa....

Am găsit-o pe blogul Biancăi ,şi am zis să-mi fac şi eu de lucru :D

Dacă aş putea,ce aş vrea să fiu?
1 O floare:......Cu siguranţă un trandafir roşu
2 Un anotimp:......Vara
3 O culoare:.....Albastru intens
4 Un animal:....Un pinguin.:d
5 Un obiect vestimentar....O rochie foarte fină
6 O piesă de mobilier:... n+as spune că e chiar o piesă de mobilier..... cred că mi-ar plăcea să fiu un sertar
7 O piesă muzicală:........Por besarte
8 Un vers:...Nadie sabe amor, nadie sabe
Que podra ser manana
Quero amarte hoy
Quero abrir todas las puertas de mi alma
Te quero hoy
9 UN peisaj:.....Cum se sparg valurile de un mal:d
10 Un obiect:....O jucărie:D
11 Un instrument muzical:.....o vioară
12 Un copac:.......plop... poate
13 Un oraş:.............Parisul sau Veneţia
14 O persoană publică......poate Mihaela Rădulescu...-
15 O altă persoană apropiată:...în primul rând mi-ar plăcea să fiu mama ... nu ştiu de ce da mi-ar plăcea,mi-ar plăcea sa fiu prietenă mea cea mai bună să am la fel de mult tupeu ca ea .... mi-ar plăcea să fiu verişoara mea cea mare pentru că face cu atâta interes fiecare lucru ... şi pentru că se dedică atât de mult oamenilor din jur şi pentru că a apucat-o pe acest drum....mi-ar plăcea să fiu verişoara mea mai mică... pentru că o invidiez pentru relaţia pe care o are.... mi-ar plăcea să fiu tata pentru că are mulţi prieteni şi pentru că a ştiut să şi-i păstreze....... mi-ar plăcea să fiu mătuşa mea pentru că ştie să socializeze cu oricine.... mi.ar plăcea să fiu unchiul meu pentru că munceşte cu atâta trudă zi de zi..... mi-ar plăcea să fiu bunicul pentru că este un om atât de dulce ... mi-ar plăcea să fiu bunica pentru a şti să fac mâncarea la fel de bună ca şi ea... şi mai sunt încă multe persoane ca,care aş vrea să fiu sau cel puţin să am câte ceva de la acele persoane:D
16 O carte:....Eclipsă
17 Un fel de mâncare:....Pizza
18 Un super erou: ...Superman
19 Un fenomen al naturii:......Ploaia de vară.....
20 O maşină:......nu prea mă pasionează subiectul aşa că.....
21 Un fruct:.....cred că strugurii
22 O parte a corpului.... ochii ... şi dacă vreţi să specific mi-ar plăcea să fiu ochii lui Varză sau a lui Nevă:X:X:X...
23: Un film:.....Cocoşatul din Notre-Dame...

2 comentarii: