luni, 28 iunie 2010

Leapsa :X:X:X..

...BEST
1Friend:hmm prieteni sunt multi, da cred ca in primul rand trebuie sa-ti fi tu cel mai bun prieten si pe urma cei din jur, iar eu nu am ajuns sa fac inca acest lucru :D
2Vacation: cred ca vara trecuta, in 2009
3Age:fiecare varsta are ceva al ei, fiecare e perfecta pentru ca, fiecare iti aduce ceva special
4Time of day: dimineata
5Blog- Dori, Bia si Irina astea cred ca sunt si singurele pe care le urmaresc

...WORST
1Day of the week:duminica
2Time:dupa amiaza
3Food: as avea multe de insirat, pentru ca nu-mi palce sa sar nimic...deci mai bine cu alta ocazie
4Memory: nu stiu, poate in generala cand o aveam diriga pe.... si ne mai dadea cate o palma din diferite motive, gen:nu-i convenea ca ai scris cu pixul in loc de creion,sau ca ai scris pe nu stiu ce patratica si trebuia pe nu stiu care, etc tampenii de ale ei care pe noi de scoteau din sarite si poate astea sunt amintiri urate, pentru ca ar fi trebuit sa fie altfel, dar sunt si altele care nut rebuiesc precizate
5Song:manelele, dar sincer in anumite circumstante sunt nevoita sa le ascult, dar unele sunt mai ok , da alea de jale sunt groaznice

...CURRENTLY
1With someone:nu
2Missing someone:no
3Mood:plictisita
4Wanting: nu stiu...
5Dreaming at...ehe nu se spune

...FAVORITES
1Song:Elena Gheorghe:disco romancing
2Number:6
3Colour:rosu
4Season:as fi tentata sa spun vara, si totusi cred ca asta o sa scriu da nu o vara ca asta de acum,care iti scoate fire albe, din cauza atator ploi, datorita carora nu poti sa iesi afara.
5State:Portugalia, imi place limba:x
6Food: in momentu' asta biscuiti ca daia mananc , mai incolo o sa fie altceva cu siguranta, poate vreo felie de paine
7Movie:The vampire diaries, Step up 1,2 si Save the last dance.
8Artist:eu, nu ma mai dau in vant dupa ei
9Pet:coca mea pufoasa
10Sport: aruncatu cu privirea si flturasi in stomac:D
...YESTERDAY
1What did you do:am stat cu oana in ploaie... am fost romantice cica..
2Who were you with:cu oana
3Bad/Good day: foarte bad

...TODAY
1What are you doing: plang, de plictiseala
2Today in general:am plans de plictiseala
3Wearing: niste pantaloni si un tricou
4What did you eat for breakfast:nimic
5What did you eat for lunch:ciorbita facuta de mine si de tata
6What did you eat for dinner:biscuiti
7Better than yesterday: nuuuuu mult mai proasta

....TOMORROW
1Is: marti
2Plans: nu stiu, daca nu mai ploua ies afara, daca ploua in continuare, stau in continuare in casa si imi plang de mila
3Dislikes about tomorrow: nimic, momentan
4Likes about tomorrow: nimic, din nou momentan

...LAST
1Person you saw:stresu' de tata
2Person you talked on the phone:mama??? nu mai stiu
3Hugged:coca de pune?
4Text messaged:sa ma uit, mama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu