luni, 27 iulie 2009

LA MARE...

Cu ajutorul lu' niki mi-am dat seama ca ar trebui sa pun si pe blog niste poze de la mare:d


balaceala marene indreptam spre prietenul meu autobuzul 40 il iubesc:X:X:cu tati meu si cu veri pe faleza.... vedeam apusul...ce romantic ne uscam mainele ... asta era ordinu... ca trebuia sa facem poze... cu randu,da,eu le scoteam putin din apa .... baldabac la loc

dupa cinci min dupa ce am facut aceasta poza luasem apa la tribord... eram cu capu sub apa Cu Laur... eu cik imi uscam mainileobligata sa precizez ... poza facuta de Titiana

ce verisoara grijulie am nu voia sa-mi ud coditele ......

ratzele

Un comentariu:

  1. fluturaaaas...suntem in septembrie...
    mai e putin si incepe scoala...profita de vacanta ramasa...

    nici o postare de toamna nimic???

    "haaaai toate bune...cu bine" by Nety Sandu (ProTv Horoscop) =))
    haai mai cu viata...astept postari noi.. pupici

    RăspundețiȘtergere