marți, 14 iulie 2009

Prima mea zi pe blog




Asta este prima mea zi pe blog,am vrut sa-mi fac unul de mult dar am renuntat la idee de cateva ori,in seara asta , am citi un articol pe blog-ul lui Cabral .... si poate asta m-a determinat sa-mi fac un blog, pentru ca poate am cate odata ceva de spus si lumea poate sa ma ajute sa-mi dau seama daca am dreptate sau nu.Din punctul meu de vedere asta este unul dintre cele mai bune metode de exprimare.Desi uneori incepi sa povestesti lucruri fara sens si bati campi de multe ori atunci cand vezi ca lumea incepe sa-ti viziteze blog-ul, iti dai seama ca totusi sunt interesati de aberatiile pe care le scrii..... iar asta este un lucru bun:D

2 comentarii:

  1. Bine ai veniiiiiiiiiittt:*!Imi place fluturash93.blogspot:>...eu o sa iti citesc aberatiile sa stii:D.App,frumoasa poza ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms Dori ca o sa-mi citesti aberatiile:d

    RăspundețiȘtergere