vineri, 16 octombrie 2009

Aberatzii

Să nu zică Irinuca că nu ţin eu la ea......Hmmmm ca să-ţi dau de lucru Irinuco să mai yici tu ca nu scriu eu pe blog
Sincer nu am visat nimic că asta m+ai pus să scriu ..... da in fine o sa aberez puţin.
A venit toamna,mai bine zis iarna .... ce maă enervează vreau să vină vara din nou,vreau sa fie din nou căldurică.. vreau să vină vacanţa de vară sa fie frumos.... sunte de culori sa aibă soarele din noi aceeasi putere sa fie frumos ..... vreau din nou sa fie toată lume fericită vreau a fie caldură în sufletele tuturor.....vreau sa fie toată lumea fericita... vreau ca atunci cand ma uit pe fereastră sa vad mii de culori, vreau să revăd din nou copacii infloriţi, vreau ca florile lor să imprăştie parfum în jurul lor......
Hm în fine .... asta este unul din textele idoate ..... cu care o să işi ocupe Irinuca timpul ... îmi cer scuze pentru tâmpenii.Acum ce să îţi mai povestesc... ce am facut azi la şcoală..hmm poi prima ora , ora de matematică a venit domnu Grig şi noi ca de obicei iar am pus intrebări despre lucrari şi ca de obicei a gasit o scuză că nu le-a adus in fine a yis ceva de guvern şi grevă parcă în fine nu am fost prea atentă că, chiar nu aveam nici un chef de asa ceva, a doua ora mate din nou am iesit la tablă şi il cunosc eu pe domnu Grig voia să ma pună să reyolv mia multe exerciţii da am dat buzna din nou în bancă că nu trebuia sa depun prea mult efort ... că eu nu ma duc la şcoala să obosesc mă duc sa învăt, a treia ora bio ... iar ne-a uimit profa cu nişte chestii dalea de ne-a luat ameţea, a patra ora cred..... dap fizică a ascultat domnu dirig .... u am avut chef faceam calcule numai aiurea.... inainte de ora de romănâ .... surpriză eram pe hol cu fratele Varză şi cu sora Ana .... zici că suntem călugări... stateam si ne încălzeam ..... şi ma uit vad niste tipi de la 11c îi confundasem, in fine trec tipi respectivi cand apar două personaje pe care le cunoşteam da până am reacşionat cine sunt eram terminată...... a tecut si pauza asta şi băieţii au plecat, la ora de antreprenoriana ,matrimoniale , sau de pompe funebre una din cele trei sau toate trei juma de clasa a chiulit..... de fapt mia mult de juma... si am rămas 11 în clasa şi m+am certat eu cu ei că nu au vrut sa plece......Irinuca mami ai ce sa citesti ..... hai că te pupăcesc,lectură placută:*:*:*:

2 comentarii:

  1. Merci:X deeutza pentru postarea...speciala de aberatii conceputa pentru mine..:X:X ..;;) :X:X:X:X eo oriqm te citesc..si dak scrii aberatii...eo tot le citesc..;;)sunt fana a blogg-ului tau...asa ca pune mana si scrie..nu lasa fanii fara ocupatie ;;)..



    te pupacesc...si bafta la scolitza..:> greu q trezitu' asta de dimineatza :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. ms fano...... oau am fanii sunt vedeta:*:* hai ca o sa mia scriu pentru tine

    RăspundețiȘtergere