vineri, 9 octombrie 2009

Leapsa noua:D

Ms Irinuca ca nu ma lasi sa ma plictisesc:d


1Ce speli prima data la dush?
Hmm poi cred ca,cada ca altceva nu prea as avea ce.... doar daca as fi dusa cu capu si as vrea sa spal peretele de langa cada:-p....:D

2Care este culoarea ta preferata de helanca?
Cred ca negru ... mi-ar palcea si rosie ... dar sincer nu port helanci:D

3Iti place cafeaua ??
Nu,o urasc... imi place doar mirosul ei inainte sa fie macinata:d

4Cum te simti acum??
Obosita si suparata ...... aaa si nu prea realizez ce scriu sa stiti pentru ca imi zboara gandu' prea departe

5Care este ultima litera din numele persoanei de care esti indragostita?
Indragostita......numele mic sau prenumele:-p???? care dintre ele ca numele mic se termina in "n" parca si ajunge doar atat:-p

6Care este ultimu vis pe care l-ai avut??
Poi am visat aseara ca urma sa am un copil .... groaznic pentru k aveam daor 16 ani ..... si era baiat ....... parca nu mai stiu ... zici ca a fost in ambitia mea ca nu vreau copil de tanara :-p si vreau fetita ca sa-i fac codite:-p

7Ai putea manca o luna intreaga felul tau preferat de mancare fara sa te saturi ??
Poi cred ca nu pentru ca mi-ar veni rau ca eu sunt si daia care daca mananca ce-i place mananca mult asa ca nu cred ca as rezista mult:d

8De ce ai pofta puternica acum??
Hmmm nuj.....poate de o inghetata:D ....aaaaa sau de niste Loto Pizza...

9La ce te gandesti cand auzi cuvantul "varza"??
La fratioru meu Varza .... si la amncarea pe care o am in momentu asta in frigider:-p

10Musti sau lingi inghetata?
Poi crede-ti ca eu mai stiu nu am ami imacat o inghetzata pe bat sau al cornet de nu mia tin minte...

11Cate dormitoare are casa ta?
Unu:D

12Ai cunoscut vreodata o celebritate ??
Nu ..... :Ddar mi-ar placea sa-l intalnesc pe Justin Timberlake

13Iti place branza??
Da..... chiar mult de tot

14Care este ultima melodie de care ai fost obsedata??
Claudia Pavel - Don't miss missing you ... o ascult intr-una

15Cate tari ai vizitat??
Poi niciuna ...dar mi-ar placea sa ajung in Portugalia si in Columbia

16Ai sari cu parapanta/parasuta/planorul?
Nu stiu depinde de starea in care ma aflu in momentul in care mi se ofera aceasta ocazie:D

17Ai lua masa cu George W. Bush Cloony??
Deci eu stiu ca George W. Bush e unu si George Cloony ... adica primu a fost preseninde iar al doilea eu stiam ca e actor ..... cu George W. Bush nu as lua masa pentru ca,cred ca as adormi cu capu pe masa, pe cand cu George Cloony as lua-o pentru ca stiind ca este actor sau ce este mi s-ar parea interesant , da eu tot pe Justin in vreau

18E ceva stralucitor in camera ta??
Da ambalajul de la noua floare a mamei pe care a primit-o cand a facut 19 ani de cand este doamna sotie a lu'tata si cutia cu ciufulix... adica a lu coca...perusica mea frumoasa:d

19Oua albe sau maro??
De nici un fel

20Iti place muzica??
O ador:X:X:

21Ai intrat vreodata intr-un zid??
In zid nu da in stalp si garduri la greu:d

22Anotimpul preferat??
Vara clar ... o ador:x:x:


23Ai baut vreodata alcool direct din sticla ???
Bineinteles.... are gustul mult mia bun decat in pahar adica mie asa mi s-a parut ca o simti altfel cand o bei direct din sticla.


24Te crezi batran/a??
Poi la 16 anu nu ma cred chiar deloc batrana:D


25Finish.Va vine sa credeti .??
Hm abia asteptam ca ramasesem fara idei:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu