luni, 1 februarie 2010

1.Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al patrulea rand.
-Inceteaza sa te mai framanti(cartea se numeste Torente este primul volum si este scrisa de Marie-Anne Desmarest).
2.Fara sa verificati, cat e ceasul?
In jur de 19:25
3.Verificati!
19:24
4.Cum sunteti imbracat?
O pereche de pijamale cu tweety
5.Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La monitor si el la mine.
6.Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?
Poi vocea lu Alex se pune adica nu e zgomot da ascult muzica:D
7.Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Am iesit ieri cu baietii afara si am vorbit cu Varza si am primit niste bulgari de zapada in cap:D
8.Ce-ati visat ieri noapte?
nu-mi aduc aminte.. da oricum am visat ceva
9.Cand ati ras ultima data?
Acum cinci minute .
10.Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Un tablou foarte dragut:D
11.Daca ati deveni multimilionar,peste noapte,care ar fii primul lucru pe care l-ati cumpara?
Cred ca i-as cumpara o masinatatalui mei .. iar pe urma cred ca as cumpara cateva lucruri si le-as duce la o asa de copii.:d
12.Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Take the lead
13.Ati vazut ceva neobisnuit azi?
nu..
14.Ce parere aveti despre acest chestionar?
e in regula..
15.Spuneti-ne ceva ce nu stim inca
Astept sa imi incepa filmul... am vazut azi doua filme ... si am ras foarte mult da nu din cauza filmelor
16.Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi vorba despre o fetita?
Cam greu ... nu stiu poate Maria.. da nu stiu momentam ma puneti sa gandesc prea departe..:D
17.Si daca ar fi vorba de un baiat?
imi place cum suna Sebastian
18.V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
nu da mi-ar placea
19.Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
Ca acolo se afla toti cei dragi mie si ca acolo ne vom gasi liniste
20.Daca ati putea schimba ceva in lume, ce ati schimba?
poate as face in asa fel incat sa nu s emai faca atatea crime.. in rest cred ca as lasa totul asa pentru ca toate sunt lasate in asa fel incat sa avem ce invatat din ele
21.Va place sa dansati?
foarte mult
22.George Bush?
ce sa-i fac lu Georg bush ... sa-l invit la un dans sau ??
23.Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
filmu la care ma uit in mom de fatza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu