vineri, 26 februarie 2010

Călătorie în altă lume

A venit iar ziua de sâmbătă ,o zi banala ca oricare alta,dar mult mai buna pentru că azi stăm acasă.
Eu visătoare incurabil,mă plimbam prin casă ca un titirez,nu aveam stare,mintea mea era departe,nu puteam sa stau într-un loc.
Era o zi foarte călduroasă,soarele strălucea pe cer,toate vietuitoarele erau vesele ,trezite la viata,dupa o iarna friguroasa.Cu toate astea eu tot nu aveam stare,nu puteam sa stau intr-un loc.Dar stai putin ce se intamplă auuu nu cartea cade.....buffff...drept în capul meu.După câteva minute până am reuşit sa deschid ochii m-am trezit cu o durere de cap.
Dar stai unde mă aflu ,ce-i cu atat căldură şi de ce sunt împrăcată ca vechii egipteni??
Asta nu este lumea mea,nu este secolul XXI,dar dacă nu este unde ma aflu??Un om foarte ciudat trece pe lângă mine, am auzit niste cuvinte ciudate, am vrut sa mă adresez lui,darf şi eu vorbeam aceeaşi limbă,nu stiu ce i-am zis ,dar stiu ce gândeam.
Am primit mai târziu răspuns la toate întrebările,mă aflam in secolul VI î.Hr.în regatul prea frumoasei Cleopatra
Mi-am dat seama că ştiu să le vorbesc limba.Am fost dusă la curtea Cleopatrei,acolo am văzut foarte multe lucruri interesante,avea un palat imens,cu mulţi slujitori.Am fost dusă in faţa reginei,într-adevăr cea mai frumoasă femeie pe care o văzuses pana la ora aceea.S-a comportat foarte frumos cu mine părea o femeie foarte blânda,desi istoria nu spunea chiar asta.Am zis să uit de istorie si să văd cum stau lucrurile prin regat.
Am cerut permisiunea reginei si un însotitor pentru a cerceta împrejurimile.Întotdeauna mi-am dorit sa ajung la piramidele marilor faraoni ,iar aceasta era marea mea sansă sa-mi îndeplinesc visul,am vizitat toate locurile interesante eram foarte incantata de ceea ce văzusem.
Cand am ajuns la palat am aflat că în seara aceea va avea loc un bal,regina adat ordin catorva slujitori sa ma ajute sa ma pregătesc pentru petrecere.Dar slujitorii au gresit hainele,îmbrăcată cu hainele reginei păream mai mult decât o simpla invitată,la început am fost confundata cu regina,dar le-am explicat ca este o simpla confuzie.
Deodată în fata mea apăru EL,dar oare cine era?Veni spre mine ,simteam ca il cunosc de foarte mult timp,,dar totusi cine era?Mă luă de mână si imi spuse:
-Mai frumoasă decât Cleopatra!
Mă întorc cu spatele si o vad pe regină împreună cu gărzile , se îndreptau spre mine,dar atunci aud:
-Hei trezeste-te!Sună telefonul,te caută cineva pe mess.
Mă trezesc iau telefonul,nu cunosc numărul,dar răspund din instinct,aud o voce cunoscută,imi spuse doar câteva cuvinte:
-Mai frumoasă decât Cleopatra!
Eram atât de uimită ,nu stiam ce sa spun.Mă indrept spre calculator,ce era acolo era o nebunie totală,dar printre atâtea mesaje,ultimul s era si cel mai important:
-Mai frumoasa decât Cleopatra
Asta era chiar prea de tot,dr încă nu era tot,poza de pe deckstop era poza când...... mă tinea EL de mână,atunci a intrat mama în cameră avea în mana colierul pe care il aveam la gat in seara de la castelul reginei.
-Mama ce s-a intamplat?
Ea zâmbeste,va ramane un mister:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu